Perchè l'uffizii di vendita sò propensi à signalà disastri
- Materiali di custruzzioneI centri di vendita muderni utilizanu vetru à risparmiu energeticu, cimentu armatu è struttura metallica - tutti materiali chì bloccanu o assorbenu i signali cellulari. Questu crea effetti di "gabbia di Faraday", induve i signali da e torri vicine ùn ponu micca penetrà in i spazii interni.
- Usu à alta densitàDurante i fine di settimana occupati, decine di cumpratori potenziali, agenti è impiegati ponu aduprà simultaneamente dati mobili per chjame, ricerche in app è spartera video. Questu sovraccarica i segnali debuli esistenti, purtendu à cunnessione interrotte.
- Layout cumplessi:L'uffizii di vendita includenu spessu parechje sezioni - zone di ricezione, esposizioni di case modello, sale di consultazione private è scantinati per u almacenamentu o mostre supplementari - ognuna cù sfide uniche di propagazione di u segnale.
Sfida Tecnica: L'"Isula di Segnali" in e Cità
L'uffiziu di vendita si trova à u pianu mediu di l'edifiziu, circundatu da grattacieli, chì creanu un ambiente cumplessu d'interferenza di signali. Dopu à a prova, uforza di u signale internuhè solu 1-2 griglie, è mostra ancu un statu "senza serviziu". I sfidi venenu principalmente da trè aspetti:
Difficultà in a struttura di a custruzzione:I muri di cortina di vetru è i telai metallichi formanu effetti di schermatura elettromagnetica, rendendu difficiule a penetrazione di i segnali esterni;
Compatibilità multi-operatore:Hè necessariu assicurà l'esperienza di cumunicazione di l'utilizatori mobili, Unicom è telecomunicazioni simultaneamente;
Calendariu assai strettu:Una custruzzione nascosta hè necessaria senza impedisce u prugressu di a decorazione di u dipartimentu di vendita.
Innuvazione tecnologica:aduttendu a tecnulugia di cumbinazione multibanda per evità l'interferenza mutuale di i signali da i trè operatori principali;
Implementazione ammucciata:A pipeline hè posta longu à l'asta di u canali d'aria, è l'equipaggiu hè piattu in u tettu, ciò chì ùn affetta micca l'estetica di a dicurazione.
A squadra di custruzzione hà realizatu un'operazione d'assaltu in duie tappe: u primu ghjornu, anu cumpletatu l'acquisizione di u signale esternu è u cablaggio di a spina dorsale, è u secondu ghjornu, anu cumpletatu u debugging di u sistema di distribuzione internu. Infine, a forza di u signale di u centru di vendita di 500 metri quadrati hè stata aumentata à 4-5 griglie, è e velocità di carica è scaricamentu sò state aumentate parechje volte.
Riassuntu è Prospettive
In u futuru, cuntinueremu à ottimizà u schema di cupertura per scenarii speciali cum'è edifici super alti è spazii sutterranei, è adupreremu a tecnulugia per cunnette "l'ultima milla" di cumunicazione - perchè ogni signale pò esse ligatu à u raggiungimentu di a fiducia.
√Cuncepimentu prufessiunale, Installazione faciule
√Passu à passuVideo d'installazione
√Unu à unu Guida d'installazione
√24 mesiGaranzia
Cercate un preventivu?
Per piacè cuntattatemi, sò dispunibule 24 ore su 24, 7 ghjorni su 7.
Data di publicazione: 8 ottobre 2025