E-mail o chat in linea per uttene un pianu prufessiunale di suluzione di signale povera

Celebrazione di u 10 anniversariu di Lintratek

U dopu meziornu di u 4 di maghju di u 2022, a celebrazione di u 10u anniversariu di Lintratek hè stata grandi in un hotel in Foshan, Cina.U tema di questu avvenimentu hè di a cunfidenza è a determinazione di sforzà di esse un pioniere di l'industria è di avanzà per esse una impresa di miliardi di dollari.Ùn ci sò micca solu spettaculi maravigliosi, ma ancu lotterie, punti bonus è altre parti di successu.Avà seguiteci per riviseghjà stu maravigliu avvenimentu!

A grande rivista di a riunione annuale di Lintratek

Sign in è ammissione

Cù l'anticipazione ansiosa di tutti i membri di a famiglia Lintratek, u 10th anniversariu di a riunione annuale di Lintratek hà apertu cun entusiasmu.Cù gioia, ognunu hà passatu a soglia di u tempu, hà firmatu, hà ricevutu carte di numeri di furtuna, marchjendu u tappettu rossu, è firmatu autografi, selfie di gruppu per salutà stu tempu di riunione cù pienu entusiasmu!

sign-wall

À 15 ore di sera, in u caldu discorsu di l'ospiti, avemu lanciatu u preludiu di sta riunione annuale.L'elite di u dipartimentu di l'affari domesticu ci anu purtatu un ballu di apertura calda - "Seagrass Dance", è l'atmosfera di a scena hè stata istantaneamente ignita.alzati!

ballu

Riassume u passatu è fighjate à u futuru

Ci hè un tali gruppu di pirsuni in Lintratek, sò cuscenza è oscure in i so pusizioni rispittivu, u so funziunamentu pò esse micca cusì eccezziunale, ma i so atti ordinariu ponu emette una luce straordinaria, è sò stati splendenti per noi per un bellu pezzu.

parlante à i dirigenti

Semu grati per a dedicazione di ogni membru di u nostru staffu.È ogni cuntribuzione è dedizione sò degne di lode.In u 2021, avemu superatu parechje difficultà è sfide.Stu onore hè inseparabile da a piena cooperazione è u prugressu di tutti.A stu mumentu, meritate l'applausi di tutti !

staff eccezziunale

Sè vo site una nova stella in u performance o un veteranu cù forza, avete l'uppurtunità di mustràvi nantu à a grande scena di Lintratek.L'onore hè u risultatu accumulatu di u vostru travagliu di solitu.Continua, omu Lintratek !

Discorsu di u Direttore Generale

In l'applausi più caldi, u Signore Shi Shensong, direttore generale di Lintratek, ci hà fattu un discorsu maravigliu.Duranti u so discorsu, u sgiò Shi hà rivisatu è riassuntu i risultati fruttuosi di Lintratek è i difetti rimanenti in l'ultimi deci anni, hà stabilitu novi coordenate è un novu scopu per chì Lintratekers cumbatterà per pruvà u nostru megliu in 2022.

Direttore generale

U Signore Shi hà dettu chì l'esperienza di sviluppu di a cumpagnia, prima cù u sistema di gestione di punti è u stabilimentu di u sistema di cumitatu, avemu realizatu u funziunamentu di l'ameba è compie a formulazione è l'aghjurnamentu di i prucessi di l'affari in questu annu, cù questi azzioni hà migliuratu assai a cumpagnia di a cumpagnia. maturità di a gestione è pusò a basa per u rapidu sviluppu di a cumpagnia in u futuru.

U sgiò Shi hà ancu mintuatu u so mottu: "Ùn cercate micca di andà in fretta, ma andate luntanu", sperendu chì Lintratek diventerà una impresa di seculu, puderia diventà una marca naziunale ben cunnisciuta!

Dapoi u so stabilimentu dieci anni fà, Lintratek hà guadagnatu a fiducia è u sustegnu di innumerevoli fornituri, clienti è amichi cù a so eccellente qualità di produttu è u serviziu attentu.In u campu di u ponte di signale, hà una prospettiva di mercatu assai larga.À u listessu tempu, u sgiò Shi strettamente dumandatu à a gestione di a cumpagnia di mantene un capu chjaru in ogni mumentu, è avè un sensu d'urgenza, crisa, costu è apprendimentu, sperendu chì tutti i Lintratek mantenenu sempre un sensu d'urgenza. , esse frugali in spese, eliminà i rifiuti, portanu avanti u spiritu di sopportà e difficultà è stà u travagliu duru, è aiutanu l'altri in a listessa barca, cuntinueghjanu à cullà, è luttà per a cumpagnia è u so propiu futuru!

Spettaculu maravigliu

In Lintratek, una grande famiglia piena di talenti, ognunu pò esce da u bancu di travagliu è cullà nantu à u grande palcuscenicu, purtendu ci una festa visuale è auditiva, ballu, coru, sketches, passerelle, spettaculi di magia, recitazioni di puesia, ... cù tonda dopu volta di urla à u locu !

prestazione

I meravigliosi spettaculi sò eccessivi, è ci sò tanti punti culminanti chì a ghjente ùn pò micca impedisce di ride!

Lucky Draw

Di sicuru, ci hè un sorte di lotterie per aghjunghje divertimentu per a riunione annuale.Quandu i spettaculi sò stati messi in scena unu à unu, cù sessioni di lotterie intercalate cum'è un interludiu, i picciotti eranu pieni di anticipazione è curiosità.Quist'annu, a cumpagnia hà preparatu una serie di premii abbagliante, cumpresi telefoni cellulari, projectors, juicers, pedichi elettrici, pistole fascia è altri rigali chì attravanu tutti i presenti.

sorte di furtuna

Cù u disegnu di u quartu premiu, u terzu premiu, u sicondu premiu è u primu premiu, u climax di a riunione annuale hè stata continuamente sbulicata, attraendu scoppi di urla da u publicu è accendendu l'atmosfera di a riunione annuale di novu!

Ci hè ancu una sessione di lotterie per invitati per dà rigali, unu dopu à l'altru, hè assai animatu !Tutti aspettanu di vince u numeru furtunatu in manu... L'acclamazione ùn si ferma mai !Eccu, vogliu ringrazià una volta di più l'invitati per i rigali di sorte, chì anu resu ancu più animatu a sessione di sorte di a riunione annuale !

bonus

Punti è dividendi

Una onda ùn hà micca firmatu, unu dopu l'altru, è i dividendi di l'annu fiscali più anticipati sò quì !I punti chì ognunu hà travagliatu duru per accumulà sò infine esse incassati in banconote.À questu tempu, ci sò cuntatori di soldi occupati è finanzii chì cuntanu soldi nantu à u palcuscenicu, è a gioia revelata nantu à e facce di ogni Lintratekers ùn pò esse ammucciatu.

punti è dividendi

Dopu avè guadagnatu punti è dividendi, è pienu di ambizione per u sviluppu futuru, questu hè Lintratekman!

Cena SumPtuosa

Una tavula piena di piatti sumptuosi, tutti si tostavanu è beie inseme, una splutazioni di calore sboccava in u so core, è tutti s’amparavanu à manghjà cù risa è mumenti felici inseme !

cena

Cù piatti diliziosi è risate felici, a celebrazione di u 10 anniversariu di Lintratek hè ghjunta à una cunclusione successu!I sforzi di ieri portanu i guadagni di l'oghje, è a sudore d'oghje certamenti portarà à rializazioni brillanti dumani.In 2022, rinfurzemu a nostra credenza, facemu sforzi incessanti, accendemu i nostri sogni cù a nostra passione, è cuntinuemu un novu capitulu in u sviluppu di aiutà l'utilizatori à risolve i prublemi di cumunicazione!

foto di gruppu

Tempu di Postu: Jul-08-2022

Lasciate u vostru Messaghju