E-mail o chat in linea per uttene un pianu prufessiunale di suluzione di signale povera

2023 New King Of Cost Performance |L'amplificatore di segnali di alta frequenza di cinque frequenze costa solu u prezzu di l'amplificatore di segnali di frequenza unica

Lintratek ricerca indipendente è sviluppu di novu arrivu- Cinque frequenzaamplificatore di signale -KW18P.

nutizie 1

|Radiazione bassa|Cinque aumentu di freccia|Grandi benefici di prezzu|

Guadagno di uplink: 58±3dB, guadagnu di downlink: 63±3dB.

A cobertura di u signale ghjunghje300-500 metri quatratu.

È adattatu per a casa, l'uffiziu, u sotano, etc.

 nutizie 2

L'effettu di rinfurzà u signale hè evidenti.Supporta l'aumentu simultaneo di cinque frequenze.A banda di frequenza sviluppata hèB20/GSM/DCS/WCDMA/B7, chì hè a banda di frequenza universale internaziunale 2G à 4G

In più, u prezzu hè super favurevule

nutizie 3

Cumprate l'amplificatore di cinque frequenze per u prezzu di una sola frequenza.Ci sarà più sconti per vendite in massa.Benvenuti à dumandà i prezzi più favurevuli.

 

Moda in stile

Fuselage cù fiori cum'è elementi, u fondu di u culore classicu biancu è neru, rompe u disignu tradiziunale boring, a forma generale hè simplice è elegante, bella moda.

 nutizie 4

I cinque petali currispondenu à diverse bandi di freccia, è quandu i bandi di freccia sò rinfurzati nurmale, u fiore fiurisce cumplettamente. 

nutizie 5

Picculu è ligeru, perdita di pisu senza perdita di qualità.A dimensione di u ripetitore hè 25.3X16X2.8cm, u pesu netu hè 0.43kg.

nutizie 6

U biancu hè cusì di moda è luminoso, Dui culori sò opzionali.Più chjucu cà i tablette, più ligeri cà i smartphones, compactu è portatile, faciule da disassemble è assemble.

Usu multiple senza interferenza

 nutizie 7

Stu tipu di ripetitore di signale pò accoglie quasi100dispusitivi in ​​linea à u listessu tempu.Ch'ella sia una riunione multi-party in l'uffiziu, o una riunione di famiglia pò esse facilmente trattata, è i dispositi ùn interferiscenu micca l'un l'altru.  

Risparmio d'energia è bassa radiazione senza dannu

nutizie 8

U valore di radiazione KW18P hè solu 20mg, chì hè menu di a radiazione di i picculi apparecchi domestici.Hè quasi insignificante, è l'anziani è i zitelli ponu aduprà in modu sicuru in casa.

Longa vita di serviziu di dissipazione di calore poroso

nutizie 9

Tuttu u corpu adopta un disignu di strisce cuncavi è cunvessi, chì pò dissiparà in modu efficiente u calore, prutegge i cumpunenti elettronici in a macchina per travaglià in temperatura constante, è rinfurzà a vita di serviziu di u ripetitore.

Principiu di stallazione di amplificatore di signale cellulare

nutizie 10

Raccomandazione d'accessori chì currispondenu 

 nutizie 11

KW18P Signal Booster: 1 pezza

Antenna esterna: 1 pezzo

Antenna interna: 1 pezza (quantità additiva)

Cavu: 5/10/15/30 metri

Adattatore di putenza: 1 pezzu

L'accessori sò opzionali

nutizie 12

A collocazione dettagliata pò cunsultà u serviziu di u cliente


Postu tempu: Apr-29-2023

Lasciate u vostru Messaghju