E-mail o chat in linea per uttene un pianu prufessiunale di suluzione di signale povera

Amplificatore di u signale di u telefuninu per un sintonizzatore, un signalu cellulare cumpletu in un tunnel di 2.200 metri?

Undergroundgtunnel d'allergii per una copertura di signale cumpleta in cità?

Ùn ci hè dubbitu chì Lintratek hà tiratu fora di u grande prughjettu impeccabile.

Utilizemu un ripetitore di fibra ottica d'alta putenza (u Repeater Remote hè utilizatu inseme cù u Ripetitore Near-End), sia i tunnelli longhi sia corti sò adattati.

Ripetitore in fibra otticahà assai vantaghji cum'è a bassa perdita, a longa distanza di trasmissione è a stabilizazione di u segnu, etc.

图片1

 

 

Decoda di Prughjettu

Tunnel integratu di a Galeria di l'energia elettrica in Tianjin, Cina

Locu di u prughjettu Tianjin, Cina
Lunghezza di copertura 2,2 km
Tipu di prughjettu Usu cummerciale
Prughjettu Breve U tunnel hè in u sotterraneo profondu, cuntene una struttura d'acciaio,

impedisce seriamente a trasmissione di u signale.A dumanda di u clienteTutte e trè rete + rete 2G-4G

Perchè installà l'amplificatore di signale d'alta putenza?

Tunnel integratu di a Galeria di l'energia elettrica in Tianjin, Cina.Hè adupratu cum'è u canali di trasmissione di l'energia elettrica è i cavi di cuntrollu di cumunicazione in cità è imprese industriali.A cunnessione di l'equipaggiu elettricu in ogni locu hè a prima priorità in a prevenzione è u cuntrollu di u focu industriale. Per quessa, per mezu di u mantenimentu di u persunale, l'ispezione di u robot di cuntrollu remota è altre manere, prevene è cuntrullà u tunnel di cable è u focu integratu di a cabina di putenza di u corridore di pipa.

Per assicurà chì i travagliadori mantenenu una cumunicazione liscia cù u mondu esternu è chì u robot in u tunnel pò funzionà nurmale durante a manutenzione di rutina, u segnu di u tunnel deve esse cumpletamente coperto.

图片2

E cunsiderendu u picculu diametru di u tunelu è a struttura di l'acciaio, l'alimentatore di cobre cunvinziunali averà perdite.Avemu prisentatu u schema di copertura seguente.

 

Schema di collocazione di u produttu

In cunsiderà a situazione di u prugettu, avemu sceltu u ripetitore di fibra ottica 10W è u ripetitore 2W, un totale di 10 sette.Hè dotatu di antenna periodica logaritmica larga banda, antenna di tettu, antenna di trasmissione di piastra chjuca, etc.

图片3

Stu equipamentu hà e caratteristiche di piccula perdita, longa distanza di trasmissione, stabilità di signale, tunnelli longu è cortu pò esse usatu.

图片4

Stu ripetitore di fibra ottica supporta trè rete, a rete 2G à 4G, hà un altu guadagnu, un cuntrollu automaticu di equilibriu elettricu ALC, un corpu impermeabile è resistente à l'umidità, cuncepimentu di dissipazione di calore, adattatu per interni è esterni à grande scala.copertura di signale.

Cumu installà??

U primu passu,installà l'antenna di ricezione esterna

L'antenna esterna hè stallata in l'area cù un bonu signale à l'entrata di u tunelu, è l'antenna hè orientata versu a stazione di basa.

图片5

U sicondu passu, Installazione di l'antenna interna

L'antenna di piastra hè una antenna direzionale.Quandu hè stallatu, a parte anteriore di l'antenna face l'area per esse coperta.

L'antenna di u tettu hè una antenna omnidirezionale, chì pò esse suspesa da u tettu parallella à a terra durante a stallazione.

 图片6 

 Uterzupassu, detectà a reta

Utilizendu "cellularZ" per detectà u valore di u signale di ogni puntu di u tunnel, affissà u valore RSRP mobile chì fluttua in -69dBm, chjamate telefoniche, l'accessu à Internet ùn hè micca appiccicatu, u robot pò ancu eseguisce bè.U valore RSRP hè u valore per misurà se u signale hè lisu, sopra -80 hè assai lisu, sottu à -110dBm basicamente senza rete.

图片7

Sè vo circate sempre un fabricatore di fonte di ripetitore affidabile, Lintratek hè a vostra megliu scelta.Lintratek hà una squadra di ricerca composta da parechji esperti RF, 3 R & D è basi di produzzione, è ancu un equipamentu di rilevazione automatica perfetta è laboratori di produttu.Fornisce ancu u serviziu di "soluzione unica di copertura di u signale mobile" è prumetti di pruduce soluzioni in 24H, chì hè più efficaci è cunvene!

Articulu originale, fonte:www.lintratek.comAmplificatore di signale di u telefuninu Lintratek, riprodottu deve indicà a fonte!

Tempu di post: 11-May-2023

Lasciate u vostru Messaghju