E-mail o chat in linea per uttene un pianu prufessiunale di suluzione di signale povera

Cumu rinfurzà a forza di u segnu di u telefuninu?

Sicondu a nostra sperienza di a vita di ogni ghjornu, sapemu chì in u stessu situ, diversi tipi di telefuninu ponu riceve una forza di signale diversa.Ci sò tanti mutivi di stu risultatu, quì vogliu spiegà voi i principali.

cumu per rinfurzà a forza di u segnu di u telefuninu

=> Motivi di ricezione di signale di telefuninu debule

  1. A distanza da a stazione di basa

U signale di u telefuninu hè trasmessu da a stazione di basa.Dunque, quandu site in u locu vicinu à a torre di signale, ùn pudete micca truvà difficultà durante u prucessu di u telefuninu.Ma quandu site in una zona rurale cum'è una campagna o una villa in a muntagna, pudete sempre uttene solu 1-2 bars di ricezione di signale, ancu No Service mostratu.Hè per via di a longa distanza trà u vostru situ è ​​a stazione di basa di u fornitore di rete di telefuninu.

 

  1. Infrastruttura di u trasportatore di rete

Diversi trasportatori di rete (operatore di rete) chì furnisce u serviziu di rete à e persone, anu a so propria infrastruttura.Comu pudemu dì, a distribuzione è a putenza di output di e so torre di signale sò diverse.Alcune stazioni di basa di i trasportatori di rete sò principalmente in a cità è menu in a campagna rurale.Dunque, s'è vo aduprate un operatore di rete è in a campagna quì luntanu da a cità, allora pudete ottene un poveru ricevimentu di u segnu di u telefuninu.

 

  1. U putere di trasmissione di signali

U putere di trasmissione di signale include principalmente a putenza di trasmissione di a stazione di basa è a putenza di ricezione di u telefuninu.A putenza di trasmissione di a stazione di basa hè chì u più altu u putere, u megliu a cobertura, u più forte u segnu di u telefuninu, è vice versa.

U putere di ricezione di u telefuninu dipende da a capacità di u nostru telefuninu per riceve signale.A più forte a capacità di riceve, u megliu u signale, è u più debule l'abilità di riceve, u peghju u signale.

=> Cumu rinfurzà a forza debule di u segnu di u telefuninu?

Allora, quandu u nostru ricevimentu di u segnu di u telefuninu hè assai debule, chì duvemu fà per rinfurzà a forza di u signale?

1. Mantene a putenza di bateria abbastanza di u telefuninu, a bassa putenza di u nostru telefuninu influenzarà a ricezione di u signale è a trasmissione durante a telecomunicazione.

2.Evite l'usu di una cassa di u telefuninu metallicu,certi tipi di materiale di metallu bluccà a trasmissione di signali di u telefuninu mobile in qualchì modu.

3. Cambia operatore reta.Sè avete bisognu di stà in un locu induve a cobertura di a rete di a cumpagnia chì aduprate hè troppu chjuca, perchè micca solu cambià l'operatore di a rete?Oghje, parechji paesi permettenu di cambià l'operatore di a rete cù u vechju numeru di telefunu.

4. Cumprate un booster di signali di u telefuninu.Cumprate un kit cumpletu di amplificatore di signale di u telefuninu (o dicemu amplificatore di signale) per risolve stu prublema.Stallà lu in u locu chì vo sughjornu, u dispusitivu pò rinfurzà u ricivutu signali à piena barra, rende a trasmissione di cumunicazione più veloce è più forte.

I boosters di u segnu di u telefuninu Lintratek sò venduti in 155 paesi di u mondu sanu, serve per più di 2 milioni d'utilizatori.Cliccate quìper verificà diversi mudelli di booster di segnali mobili è mandateci una dumanda per a suluzione di rete di professione.


Tempu di post: Aug-09-2022

Lasciate u vostru Messaghju