E-mail o chat in linea per uttene un pianu prufessiunale di suluzione di signale povera

Sei caratteristiche tecniche chjave potenziali di a cumunicazione 6G

Salute à tutti, oghje parlemu di e potenziale caratteristiche tecniche chjave di e rete 6G.Parechji internauti anu dettu chì 5G ùn hè micca ancu coperto cumplettamente, è 6G vene ?Iè, hè ghjustu, questu hè a vitezza di u sviluppu di cumunicazioni glubale !

6G

À a 2nd Global 6G Technology Conference, Liu Guangyi, capu espertu di China Mobile, hà dettu chì a forza motrice di a rete 6G vene da trè aspetti: unu hè a tendenza d'integrazione di ICDT, cloud computing, AI, è big data, sti tecnulugia anu. cuminciatu à integrà cù a reta in l'era 5G, per accelerà a trasfurmazioni digitale di tutta a sucità;

liu-guangyi

Un altru hè nantu à novi servizii, novi scenarii è novi esigenze, l'integrazione di cumunicazione, computing, AI è sicurità, serà a direzzione di sviluppu di e rete 6G.

L'ultimu unu di i trè aspetti: ci sò sperienze è lezioni da u prucessu di sviluppu di e rete 5G, cum'è i sfidi di l'altu cunsumu d'energia è l'altu costu di e rete 5G, è a crescente cumplessità di l'operazione è u mantenimentu di a rete purtata da a coesistenza. di 5G, 4G, 3G è 2G cù l'espansione di scala di rete.

A reta 6G hà bisognu à avè e seguenti caratteristiche basi: prima, servizii nantu à a dumanda, secondu, rete intelligente è simplificata, terza, rete flexible, quarta, intelligenza endogena, quinta, sicurezza endogena, è sesta, u gemellu digitale di a reta.

U pianu di fondu di l'architettura principale di a futura reta 6G hè a strata di risorsa fisica tradiziunale, cumprese stazioni di basa, torre, frequenza, informatica è risorse di almacenamento;a capa media hè a capa funziunale di a reta, è u hardware è u software sò disaccuplati da u hardware sottu;a capa superiore hè a strata di gestione di l'orchestrazione, à traversu U gemellu digitale rializeghja u funziunamentu automaticu di a reta, migliurà l'adattabilità di a reta à a differenziazione di novi servizii, novi scenarii è novi richieste, è espansione megliu e capacità di a rete 6G futura.

Lintratek hè sempre stata impegnata à diventà un capu in l'industria di ponte di signali debuli.Per quessa, avemu ancu cuntinuà à sviluppà dopu à u passu di u tempu.Semu sicuri chì avemu da ricerca è sviluppà u dispusitivu di booster di signali di u telefuninu cellula è antenna di cumunicazione ligata à 6G ancu 7G.L'amplificatori di segnali di u telefuninu Lintratek sò situati in 155 paesi è regioni in u mondu, serve più di 1,3 milioni d'utilizatori, aiutanu l'utilizatori à risolve i bisogni di signali di cumunicazione, prumove u prugressu di l'industria è creanu valore suciale.Cuntatta ciper custruisce a cooperazione.


Tempu di Postu: Jul-08-2022

Lasciate u vostru Messaghju