E-mail o chat in linea per uttene un pianu prufessiunale di suluzione di signale povera

Chì prublemi di cumunicazione wireless sò stati risolti da l'emergenza di amplificatori di signali?

Chì prublemi di cumunicazione wireless sò stati risolti da l'emergenza di amplificatori di signali?

Cù u rapidu sviluppu di e rete di cumunicazione mobile, chì creanu un modu di vita di più in più cunvene, stu modu di vita cunvene face chì a ghjente risponda sempre più nantu à i telefoni intelligenti è e rete, ma sò spessu posti induve a reta ùn copre micca.Tuttavia, perchè l'onde elettromagnetiche sò propagate in una linea dritta, sò generalmente interferiti in i seguenti lochi, per esempiu: in certi edifici alti, cantine, centri commerciali, ristoranti, stanze di casa, locali di divertimentu è assai altri lochi, a cumunicazione wireless hà sempre. certi ligami debuli chì ùn ponu micca risponde à i bisogni di i clienti, è u signale di u telefuninu hè cusì debule chì u telefunu ùn pò micca esse usatu nurmale.Attualmente, i seguenti prublemi sò principalmente.

telefuninu-senza-serviziu

Allora, chì face stu risultatu?

Quì facemu una cunclusione per spiegà e ragioni è cunsiglii per risolve u prublema pussibule.

1. Zona ceca :l'area hè troppu luntanu da a stazione di basa, micca in a gamma di radiazione di a stazione di basa chì risultatu in a situazione di l'area di u segnu di u segnu.

2. Zona debule: U mutivu principalu hè chì u signale hè più bassu di a sensibilità di ricivimentu di u telefuninu dopu a perdita, risultatu in u poviru telefuninu.

3. Zona di cunflittu: principarmenti in l'area di custruzzione high-rise, signali wireless vene da parechje cellule, è a maiò parte di elli sò segnali di riflessione inestabile da a terra è i mura, chì devendenu frequente switching (ie effettu ping-pong), chì affetta seriamente a cumunicazione nurmale di telefoni cellulari.

4. Zona occupata: Hè soprattuttu una zona cù un grande volume di trafficu.U numaru d'utilizatori in questa zona supera a carica di a stazione di basa à u stessu tempu, è l'utilizatori ùn ponu accede à a reta mobile per a cumunicazione normale.

Tuttavia, l'amplificatore di segnali di u telefuninu mobile hè un pruduttu apposta per risolve e zone debbuli sopra di i signali di u telefuninu.l'amplificatori di segnali di u telefuninu mobile anu e caratteristiche di piccula dimensione è installazione flexible, è ponu furnisce una copertura profonda di i segnali interni.Hè dimustratu chì ponu furnisce segnali stabili è affidabili per l'utilizatori di cumunicazione mobile interni, per chì l'utilizatori ponu ancu gode di servizii di cumunicazione persunale di alta qualità in casa.

Squadra prufessiunali · Soluzioni persunalizati unu à unu

Lintratek si focalizeghja nantu à u campu di a suluzione di rete di cumunicazione mobile, insiste nantu à l'innuvazione attiva intornu à i bisogni di i clienti, è aiuta l'utilizatori à risolve i bisogni di segnali di telecomunicazione.U serviziu di persunalizazione persunalizatu unu à unu di a squadra prufessiunale, chì permette à i clienti di fà ordini senza preoccupazioni, installazione più faciule, è più usu senza preoccupazioni!

Lasciate un squadra prufessiunali fà cose prufessiunali, serviziu persunalizatu unu à unu, tranquillità è tranquillità!

Pudete ottene più scelta quì in Lintratek

Ottene un pianu cumpletu di suluzione di rete per u vostru zoom.


Tempu di Postu: Nov-17-2022

Lasciate u vostru Messaghju