Uttene un pianu cumpletu di suluzione di rete per u vostru Zoom.
Da induve vene u signale di u telefuninu cellulare ?
Recentemente, Lintratek hà ricevutu una dumanda da un cliente, durante a discussione, hà fattu una dumanda:Da induve vene u signale di u nostru telefuninu mobile ?
Dunque quì vulemu spiegà vi u principiu.
Nanzu tuttu,chì significa u signale di u telefuninu?
U telefuninu hè in realtà una spezia dionda elettromagneticachì hè trasmessu durante a stazione base è u telefuninu. Hè ancu chjamatutrasportatorein l'industria di e telecomunicazioni.
Si cunvertesignali vocaliinonda elettromagneticasignali chì sò favurevuli à a propagazione in l'aria per ottene u scopu di a trasmissione di a cumunicazione.
D1. Da induve vene u signale di u telefuninu mobile ?
Credu chì parechje persone anu intesu parlà di i dui terministazione base o stazione di signalazione (torre), ma sò in realtà una sola cosa. U signale di u telefuninu hè trasmessu per mezu di sta cosa chì chjamemu a stazione base.
Q2. Chì ghjè l'onda elettromagnetica ?
Per dì la simpliciamente, l'onde elettromagnetiche sò onde di particelle oscillanti chì sò derivate è emesse in u spaziu da campi elettrici è magnetichi chì sò in fase è perpendiculari trà di elli. Sò campi elettromagnetichi chì si propaganu in forma d'onde è anu una dualità onda-particella. A velocità di propagazione: a velocità di u livellu di a luce, ùn hè necessariu alcun mezu di propagazione (Un'onda sonora hà bisognu di un mezu). L'onde elettromagnetiche sò assorbite è riflesse quandu scontranu u metallu, è sò indebulite quandu sò bluccate da l'edificii, è sò indebulite quandu ci hè ventu, piove è tonante. Più corta hè a lunghezza d'onda è più alta hè a frequenza di l'onde elettromagnetiche, più dati sò trasmessi per unità di tempu.
Q3. Cumu pudemu ottimizà u signale ?
Ci sò attualmente dui metudi. Unu hè di informà u vostru operatore chì u signale lucale ùn hè micca bonu, è u dipartimentu di ottimizazione di a rete anderà à pruvà a forza di u signale. Se a forza di u signale ùn risponde micca à i requisiti, l'operatore custruirà una stazione base quì per migliurà a vostra rete.
Unu hè di utilizà un amplificatore di signale di telefuninu mobile. U so principiu hè di utilizà l'antenna diretta (antenna donatrice) per riceve u signale di downlink di a stazione base in u ripetitore, amplificà u signale utile attraversu l'amplificatore à bassu rumore, supprime u signale di rumore in u signale è migliurà u rapportu signale-rumore (S/N); poi cunvertitu in giù à u signale di frequenza intermedia, filtratu da u filtru, amplificatu da a frequenza intermedia, è poi spostatu in frequenza è cunvertitu in su à a frequenza radio, amplificatu da l'amplificatore di putenza è trasmessu à a stazione mobile da l'antenna posteriore (antenna di ritrasmissione); À u listessu tempu, u signale di uplink di a stazione mobile hè ricevutu da l'antenna posteriore è trattatu da u ligame di amplificazione uplink longu u percorsu oppostu: vale à dì, hè trasmessu à a stazione base attraversu un amplificatore à bassu rumore, un down-converter, un filtru, un amplificatore intermediu, un up-converter è un amplificatore di putenza, ottenendu cusì una cumunicazione bidirezionale trà a stazione base è a stazione mobile.
L'amplificatori di signali di telefonia mobile ponu esse aduprati in zone urbane dense, periferie è periferie urbane, è zone rurale. Hè assai cunveniente. Chì opzione preferite ?
Linchuang hè una impresa high-tech chì serve più di 1 milione d'utilizatori in 155 paesi è regioni di u mondu. In u campu di a cumunicazione mobile, insistemu à innovà attivamente intornu à i bisogni di i clienti per aiutà i clienti à risolve i bisogni di signali di cumunicazione! Linchuang s'hè impegnatu à diventà un capu in l'industria di u bridging di signali debuli, affinchì ùn ci sianu punti cechi in u mondu, è tutti possinu cumunicà senza barriere!
Pudete ottene più scelta quì in Lintratek
Data di publicazione: 23 di nuvembre di u 2022