E-mail o chat in linea per uttene un pianu prufessiunale di suluzione di signale povera

Da induve vene u segnu di u telefuninu?

Da induve vene u segnu di u telefuninu?

Recentemente Lintratek hà ricevutu una dumanda da un cliente, durante a discussione, hà dumandatu una dumanda:Da induve vene u signale di u nostru telefuninu?

Allora quì vulemu spiegà u principiu di questu.

Nanzu tuttu,chì significa u signale di u telefuninu?

U telefuninu hè veramente un tipuonda elettromagneticachì hè trasmessa durante a stazione di basa è u telefuninu.Hè ancu chjamatutraspurtadorein l'industria di telecomunicazioni.

Si cunvertiscesignali di voceinonda elettromagneticasignali chì sò favurèvuli à a propagazione in l'aria per ottene u scopu di a trasmissione di cumunicazione.

telefuninu-senza-serviziu

Q1.Da induve vene u signale di u telefuninu?
Credu chì parechje persone anu intesu parlà di i dui terministazione di basa o stazione di signale (torre), ma sò in realtà una cosa.U signale di u telefuninu hè trasmessu attraversu questa cosa chì chjamemu a stazione di basa.

Q2.Cosa hè l'onda elettromagnetica?
In modu simplice, l'onda elettromagnetica sò onde di particelle oscillanti chì sò derivate è emesse in u spaziu da campi elettrici è magnetichi chì sò in fasi è perpendiculari l'una à l'altru.Sò campi elettromagnetici chì si propaganu in forma di onde è anu a dualità onda-particella.A velocità di propagazione: a velocità di u livellu di a luce, ùn hè micca necessariu un mediu di propagazione (Una onda di sonu hà bisognu di un mediu).L'onda elettromagnetica sò assorbite è riflesse quandu scontranu u metale, è sò debilitate quandu sò bluccate da l'edificazioni, è sò debilitate quandu hè ventu, chiuvutu è tronu.A più corta hè a lunghezza d'onda è più a freccia di l'onda elettromagnetica, più dati trasmessi per unità di tempu.

Q3.Cumu pudemu ottimisimu u signale?
Ci sò attualmente dui metudi.Unu hè di informà u vostru operatore chì u signale lucale ùn hè micca bonu, è u dipartimentu di ottimisazione di a rete andarà à pruvà a forza di u signale.Se a forza di u signale ùn risponde micca à i requisiti, l'operatore custruirà una stazione di basa quì per migliurà a vostra reta.

Unu hè di utilizà un amplificatore di signale di u telefuninu.U so principiu hè di utilizà l'antenna in avanti (antenna di donatore) per riceve u segnu downlink di a stazione di basa in u ripetitore, amplificà u signale utile à traversu l'amplificatore à pocu rumore, supprime u signale di u sonu in u signale, è migliurà u signal-à. -Ratio di rumore (S/N);dopu cunvertitu à u signale di frequenza intermedia, filtratu da u filtru, amplificatu da a frequenza intermedia, è dopu a frequenza cambiata è cunvertita à a freccia radio, amplificata da l'amplificatore di putenza, è trasmessa à a stazione mobile da a parte posteriore. antenna (antenna di ritrasmissione);À u listessu tempu, u segnu uplink di a stazione mobile hè ricevutu da l'antenna in daretu, è processatu da u ligame di amplificazione uplink longu u percorsu oppostu: vale à dì, hè trasmessu à a stazione di basa à traversu un amplificatore à pocu rumore, un down. -converter, un filtru, un amplificatore intermediu, un up-converter, è un amplificatore di putenza, per ottene una cumunicazione bidirezionale trà a stazione base è a stazione mobile.

L'amplificatori di segnali di u telefuninu mobile ponu esse aduprati in spazii urbani densi, periferi urbani è periferie, è zone rurali.Hè assai còmuda.Chì opzione preferite?

Linchuang hè una impresa d'alta tecnulugia chì serve più di 1 milione d'utilizatori in 155 paesi è regioni in u mondu.In u campu di a cumunicazione mobile, insistemu à innuvà attivamente intornu à i bisogni di i clienti per aiutà i clienti à risolve i bisogni di signali di cumunicazione!Linchuang s'impegna à diventà un capu in l'industria di ponte di signali debuli, in modu chì ùn ci hè micca punti cecu in u mondu, è ognunu pò cumunicà senza barriere!

Squadra prufessiunali · Soluzioni persunalizati unu à unu

Lintratek si focalizeghja nantu à u campu di a suluzione di rete di cumunicazione mobile, insiste nantu à l'innuvazione attiva intornu à i bisogni di i clienti, è aiuta l'utilizatori à risolve i bisogni di segnali di telecomunicazione.U serviziu di persunalizazione persunalizatu unu à unu di a squadra prufessiunale, chì permette à i clienti di fà ordini senza preoccupazioni, installazione più faciule, è più usu senza preoccupazioni!

Lasciate un squadra prufessiunali fà cose prufessiunali, serviziu persunalizatu unu à unu, tranquillità è tranquillità!

Pudete ottene più scelta quì in Lintratek

Ottene un pianu cumpletu di suluzione di rete per u vostru zoom.


Tempu di Postu: Nov-23-2022

Lasciate u vostru Messaghju